DOWNLOAD: T-Mobile Ekstraklasa Update
Na tydzień po polskiej premierze FIFY 13 wydajemy w Wasze ręce patch o nazwie T-Mobile Ekstraklasa Update! Cała ekipa patchmakerów pod wodzą Redaktora Naczelnego, Opeel'a pracowała nad tym, aby łatka trafiła na Wasze dyski jak najszybciej. Nie będziemy za bardzo się rozwodzić, przedstawiamy jeszcze pełną listę co patch zawiera:

  • prawdziwe nazwy i herby drużyn z T-Mobile Ekstraklasy;
  • prawdziwa nazwa i logo ligi T-Mobile Ekstraklasy oraz Ligi Mistrzów i Ligi Europy;
  • prawdziwe nazwy i herby pozostałych nielicencjonowanych drużyn;
  • komplety koszulek wraz z bramkarskimi i minikitsami dla wszystkich drużyn T-Mobile Ekstraklasy;
  • nowe stroje Reprezentacji Polski;
  • realna czcionka na koszulkach drużyn T-Mobile Ekstraklasy;
  • nowe menuface'y;
  • bandy dla wszystkich drużyn T-Mobile Ekstraklasy;
  • oficjalna piłka T-Mobile Ekstraklasy;
  • flagi dla wszystkich polskich drużyn;
  • bandy dla rozgrywek Ligi Mistrzów oraz Ligi Europy;
  • poprawione stroje i loga kilku reprezentacji
  • i wiele innych...



DOWNLOAD: T-Mobile Ekstraklasa Update













Przy okazji wydania TMEU jest to tysięczny news napisany przeze mnie dla Centrum FIFY! ;-)
Gildzior Czwartek 04.10.2012 16:03

Jaka miła niespodzianka przed wyjściem z roboty do domu :D
Rado prawdziwy Czwartek 04.10.2012 16:34

Niezły patch ale znalazłem błąd a konkretnie brak nazwisk na koszulkach Polonii Warszawa
hitmanboy Czwartek 04.10.2012 16:44

Mam pytanko:
Czy te bandy dla Ekstrakalasy i flagi będą tylko przy meczach ekstraklasy, czy np w innych ligach też?
grzespb Czwartek 04.10.2012 18:22

Witam zainstalowalem patch i nie ma zadnych herbów co moge zrobic??

Wyskakuje mi błąd w regeneratorze :

Exception EReadError in module fifafs-win.exe at 0001A593.
Stream read error.
torksg Czwartek 04.10.2012 18:39

czy jest mozliwosc wgrania na x-box360 orginał?dzieki.
BogaLaOnda Czwartek 04.10.2012 18:55

niestety nie, tylko pc.
tom_333 Czwartek 04.10.2012 18:59

mam pytania czy po wgraniu tego patcha musze rozpoczynać kariere od poczatku?
BogaLaOnda Czwartek 04.10.2012 19:03

nie :)
bosmankuc Czwartek 04.10.2012 19:24

U mnie wszystko ok. Tylko Barca ma "nowy" Stadion Camp noe ale po załadowaniu widać tylko szare boisko... hmmm ??? Tak to wszystko ok... :)
Borysek. Czwartek 04.10.2012 19:49

cytuję, grzespb;856370 napisał:Witam zainstalowalem patch i nie ma zadnych herbów co moge zrobic??

Wyskakuje mi błąd w regeneratorze :

Exception EReadError in module fifafs-win.exe at 0001A593.
Stream read error.


oryginał czy pirat?
padziero Czwartek 04.10.2012 20:48

Jedno krótkie pytanie.

Czy instalacja tego patcha wpłynie negatywnie na grę online, tzn. czy bez problemów będę mógł grać Sezony Online, FUT, itp.???
grzespb Czwartek 04.10.2012 21:08

Orginał
Synek19 Czwartek 04.10.2012 21:09

Dobra robota panowie! Przyjemnie się gra Lechem.
HAWK Czwartek 04.10.2012 21:27

a mnie wyskoczył błąd E:0001
Domino Czwartek 04.10.2012 21:38

cytuję, HAWK;856427 napisał:a mnie wyskoczył błąd E:0001


Komunikat o niekompatybilnej karcie graficznej. Jeżeli FIFA Ci działała, dobrze jest mimo wszystko zaktualizować DirectX oraz stery od grafiki.
vmac Czwartek 04.10.2012 21:55

Faktycznie na koszulkach Poloni W. brak nazwisk. Grając Lechem w meczach ligowych (innych jeszcze nie grałem) ławka rezerwowych ma tylko 5 zawodników
pawel1948 Czwartek 05.10.2012 00:10

No no Ople, wszystko ladnie smiga bez problemow, dzieki wielkie, bardzo na ten patch czekalem.

Gram se lige Gornikiem i jedyne co mnie zastanawia to to, ze na lawce w menu przed meczem moge miec 5 zawodnikow, ale w samym meczu juz jest normalnie 7. Na czystej tez tak bylo?
Denmark Mafia Czwartek 05.10.2012 02:45

Zainstalowałem ale zmieniły się tylko nazwy drużyn...koszulki i herby pozostały te same...o co kaman?
bosmankuc Czwartek 05.10.2012 07:05

"Napraw instalacje" Fify w Origin a później jeszcze raz wgraj patcha. Może pomoże. A, no i fifa musi być czysta, nie może być żadnego innego patcha np. Modding way...
thereds_ynwa Czwartek 05.10.2012 08:49

Mam prośbę, patch jest genialny ale prosiłbym o jedną małą poprawkę - z koszulek reprezentacji aby zniknął herb EURO 2012, żeby nic nie było na ramieniu. W karierze trochę to przeszkadza jak jest już rok 2016 a nasi dalej z Euro grają:)
Gildzior Czwartek 05.10.2012 10:49

Wczoraj zainstalowałem i wszystko śmiga jak powinno bez najmniejszych problemów :D

Zupełnie inna przyjemność z grania. Dzieki Chłopaki ! Wielki BRO dla Was !

A tak na marginesie to wiecie dlaczego w kadrze komentator angielski czyta Wawrzyniak, Gol, Saganowski, a w Legii już nie ??
Dziwne to bo przecież baza nazwisk chyba jest jedna..... ?
Ice-Man2706 Czwartek 05.10.2012 11:38

Gra oryginalna, error taki sam jak pierwszy kolega napisał, więc lipka, nadal cisne L.Warszawą zamiast Legiuni;):*:*:*:*
Denmark Mafia Czwartek 05.10.2012 12:40

cytuję, bosmankuc;856464 napisał:"Napraw instalacje" Fify w Origin a później jeszcze raz wgraj patcha. Może pomoże. A, no i fifa musi być czysta, nie może być żadnego innego patcha np. Modding way...


Juz wszystko ok wystarczyło zregenerować fife poprzez file master 12 :)

PS:Jaka miła niespodzianka z tym Napoli :) świetna robota chłopaki :beer2:
henry80 Czwartek 05.10.2012 13:55

Online compatible?
BogaLaOnda Czwartek 05.10.2012 14:10

yes :)
grzespb Czwartek 05.10.2012 14:25

Zrobiłem jak kolega wyżej przez file master 12 i wszystko dziala jak nazlezy. jesli chodzi o patch:)

Ale zdazyło mi sie 2 razy podczas kariery ze wylaczyla mi sie klawiatura w grze bo jak zminimalizowałem klawiatura dziala normalnie. Czy to bedzie wina patcha czy czegos innego??
egon1003 Czwartek 05.10.2012 18:42

Mam pytanie : dlaczego nie ma trzeciego kompletu stroju Lecha Poznań (granatowy)
danio1820 Czwartek 06.10.2012 09:52

Mam taki sam problem jak grzespb, ale za cholerę nie wiem jak zregenerować FIFE przez File Master 12. Kilkam "Regenerate Bh", ale nic się nie dzieje, może mi ktoś pomóc? Dodam, że FIFA oryginalna.
Opeel Czwartek 06.10.2012 10:01

Aby zregenerować pliki File Masterem w pierwszej kolejności musisz wybrać ścieżkę gdzie masz zainstalowaną FIFA 13 (poprzez Browse). A później tak samo jak w FIFA 12 -> Tools - Regenerate.
danio1820 Czwartek 06.10.2012 10:22

OK, jakoś sobie poradziłem i wszystko śmiga. Dzięki za pomoc i za patch. Wreszcie mogę "normalnie" pograć Pogonią, a czekałem na to od dawna.
Kryspin111 Czwartek 06.10.2012 11:52

Czy podczas online sa jakies problemy?
czy przeciwnik widzi stroje "zmodyfikwoane"? :D
BogaLaOnda Czwartek 06.10.2012 11:53

nie ma problemow. jesli ma wgraną łatke to widzi :)
patryk.w Czwartek 06.10.2012 15:04

A ja mam problem , że po wgraniu patcha . Włączył mi się jakiś program i coś tam robił ,ale nie włączałem Regeneratora tylko odrazu grę i gra zatrzymuje się przed wyborem języka . Napisze mi ktoś po koleji co mam robić ?
grzespb Czwartek 07.10.2012 09:59

Patryk po instalacji robisz:

zregenerować musisz pliki File Masterem 12(ten program polecam bo mi sie tym udało)Jak to zrobic masz napisane troche wyzej przez Opeel i potem uruchamiasz gre i powinno smigac:)
MultiBoY Czwartek 07.10.2012 13:03

Napisze mi ktos jak to zainstalowac krok po kroku albo chociaz co zrobic najpierw czy tmenu czy file masterem zregenerowac ??
MultiBoY Czwartek 07.10.2012 13:11

Jeszcze dodam ze jak zaznacze folder przez browse to ciagle wyskakuja mi bledy pooomocyy
Domino Czwartek 07.10.2012 13:18

@up

Na "czystą" FIFĘ beż żadnych dodatków instalujesz update ekstraklasy. Jeżeli po instalacji będziesz miał jakieś problemy z grą, to instalujesz File Master 12, otwierasz, klikasz Browse, gdzie odszukujesz ścieżkę z zainstalowaną FIFĄ 13, a dalej zakładka Tools > Regenerate bh, czekasz aż program zrobi swoje i gra będzie poprawnie działać z update'em ekstraklasy.
efilnikufesin Czwartek 07.10.2012 17:05

Witam.
Napiszcie czy T-Mobile Ekstraklasa Update powinien też odblokować reklamy bukmacherskie itp,na koszulkach niektórych zespołów? Jeśli nie to czy jest
na to jakiś inny sposób?
grzespb Czwartek 07.10.2012 19:03

efilnikufesin Jesli chodzi o reklamy to nie wiem czy patch go odblokowuje ale ja zrobilem tak:

Z fify 12 plik rna.ini i wkleiłem go do folderu z gra fify 13 potem zregenerować i reklamy beda:)


JEsli chodzi o sciezki :
Origin GamesFIFA 12Game<--- tam masz ten plik
Origin GamesFIFA 13Game<--- tu kopiujesz ten plik


Czochruniasty

Zregenerowałeś po instalacji patcha FM 12?? lub innym??
efilnikufesin Czwartek 07.10.2012 21:35

grzespb

Dzięki pomogło.Wcześniej kombinowałem z tym plikiem rna.ini , ale bez regeneracji potem.Teraz jest ok.
Sesu Czwartek 07.10.2012 22:31

Mam małe pytanie. W FIFĘ gram od ... lat. Bardzo często zdażało mi się zniszczyć orginalną płytkę. W przpadku odsłon 12 oraz 11 pobierałem Cracka a płyta była na "czarną godzinę". Mam pytanie. Czy posiada ktoś działający Crack do FIFY 13? Jeżeli nie, to czy zna ktoś jakieś dobre źródło? Lub jakieś informacje nt. Cracka?

Serdecznie pozdrawiam, i liczę na konkretną odpowiedź :)
Domino Czwartek 07.10.2012 22:45

@up
Na tym forum na pewno nie znajdziesz cracka i nikt Ci go tutaj nie wrzuci. Nie promujemy tu piractwa, a crack jest niewątpliwie pewnym elementem piracenia. Jak szukasz go w celu niezniszczenia płytki, rób to we własnym zakresie. Osobiście polecam zgrać sobie płytkę na kompa lub po prostu nagrać na drugą płytkę, możesz także strzelić obraz płyty np. programem Alcohol 120%.
WM66 Czwartek 08.10.2012 07:54

Sensu po co Ci crack ?? Nie mów mi tylko że za każdym razem jak grasz w FIFE to wkładasz płytę do napędu ????:trollface: Pierwszy raz takie coś słyszę w przypadku FIFY ja też mam płytkę i zainstalowałem ja 1 raz i więcej razy płyta w napędzie nie była, bo nie ma takiej potrzeby żeby grac w grę. Wydaje mi się że możesz nie mieć oryginała i dlatego piszesz że szukasz cracka żeby chronić płytę hehe już widziałem kilka takich osób co tak pisało :):)
Denmark Mafia Czwartek 08.10.2012 14:09

cytuję, Sesu;857038 napisał:Mam małe pytanie. W FIFĘ gram od ... lat. Bardzo często zdażało mi się zniszczyć orginalną płytkę. W przpadku odsłon 12 oraz 11 pobierałem Cracka a płyta była na "czarną godzinę". Mam pytanie. Czy posiada ktoś działający Crack do FIFY 13? Jeżeli nie, to czy zna ktoś jakieś dobre źródło? Lub jakieś informacje nt. Cracka?

Serdecznie pozdrawiam, i liczę na konkretną odpowiedź :)



Po pierwsze nie ściemniaj bo odkąd jest origin fifa nie wymaga płyty do działania ,a na samej płytce jest jedynie instalka do origin.

Po drugie Płyte trzymałeś na czarną godzine tak? yhym ciekawe tylko że na crackowanej fifie nie połączysz się z serverami EA.Więc kupowałeś oryginała tylko po to żeby grac na pirackiej fifie? o.O...aż ciężko to skomentować

Po trzecie Cracka do fify 13 nie ma i nie będzie wystarczy poczytać infa w necie.W tym roku EA zrobiła takie zabezpieczenia że w tej grze wszystko łączy się z servereami podobnie jak z diablo 3 zrobił blizzard i na cracka nie masz co liczyć złodzieju :D
DANIU Czwartek 08.10.2012 14:42

Bracia a co zrobić z problemem rozmazanych nazwisk na koszulkach?! Gra śmiga rewelacyjnie, jednak drażni mnie trochę widok "czarnych pól" lub "mazów" zamiast nazwisk.

z góry dzieki za pomoc.
sammuel Czwartek 08.10.2012 15:29

Już nie mam siły do tego Waszego patcha... Zainstalowałem go na czystą, oryginalną grę i jedyne co się zmieniło to nazwy drużyn. Nadal brakuję herbów i strojów. Po instalacji coś tam wyskakuję z tego włoskiego regeneratora. Próbowałem File Master 12, wskazałem ścieżkę gdzie mam zainstalowaną grę, wyskakują jakieś błędy, klikam regenerate bh i nic się nie dzieję... O co tu chodzi???
patryk.w Czwartek 08.10.2012 15:33

@DANIU

Miałem ten sam problem . Ściągnąłem najnowsze sterowniki do karty graficznej i jest już dobrze :) . Więc ściągnij aktualne stery do karty graficznej.
patryk.w Czwartek 08.10.2012 15:36

kliknij, aby powiększyć

O co może chodzić . ?
DANIU Czwartek 08.10.2012 16:07

cytuję, patryk.w;857082 napisał:@DANIU

Miałem ten sam problem . Ściągnąłem najnowsze sterowniki do karty graficznej i jest już dobrze :) . Więc ściągnij aktualne stery do karty graficznej.


mam najnowsze stery, przeinstalowałem jej jeszcze raz, niestety nie pomogło ;/ reinstalowałem tez gre i patch.

a co do File Master, to tez miałem z nim problem, postawiłem na Regenerator i wszystko działa... no oprócz tych rozmazanych nazwisk
perkusista30 Czwartek 08.10.2012 18:12

Może mi ktoś powiedzieć jak to zainstalować? Jak zainstalowałem to zmieniła się nazwa ligi i drużyn a reszty nie ma.
Domino Czwartek 08.10.2012 18:29

Ludzie, instalacja jest banalnie prosta, patch w instalatorze, nie wiem co Wam może nie działać. Jeżeli faktycznie występują jakiekolwiek problemy, wystarczy zregenerować pliki File Masterem, a o tym jak go użyć, pisałem ja jak i Opeel na poprzedniej stronie. Nic więcej. W przypadku problemów z działaniem FM, możliwe jest, że trzeba zaktualizować biblioteki NET Framework do najnowszej wersji, lub w przypadku Win7 i Vista, uruchomić program w trybie zgodności z XP. I nie ma bata żeby nie działało.
perkusista30 Czwartek 08.10.2012 18:51

Jak wyskoczy mi regenerator to daję F/Fifa13/Game - wyskakuje mi wtedy taki komunikat If the game is actually installed on this system, you have to serach main folder again. Poza tym, którą linijkę wybrać na dole w regeneratorze?
ml7733 Czwartek 08.10.2012 18:52

Panowie, patch naprawdę świetny, ale zauważyłem, że Legia nie ma nazwisk nad numerami, a w rzeczywistości one występują. :)
Dawkii Czwartek 08.10.2012 19:41

No nie mają tylko stroje wyjazdowe legii z tego co ja widziałem ale i tez stroje polonii wyjazdowe ich nie posiadają
DANIU Czwartek 08.10.2012 20:57

No u jednych nie ma wogóle nazwisk, a u mnie sa ale rozmazane, o czym wspominałem wyżej. Niestety reinstalka grafiki mi niepomogła. Moze ktoś ma jakis inny pomysł?!
DANIU Czwartek 08.10.2012 20:58

cytuję, perkusista30;857119 napisał:Jak wyskoczy mi regenerator to daję F/Fifa13/Game - wyskakuje mi wtedy taki komunikat If the game is actually installed on this system, you have to serach main folder again. Poza tym, którą linijkę wybrać na dole w regeneratorze?


zostaw tą linijkę która jest wyswietlona. tylko GO nic wiecej
perkusista30 Czwartek 08.10.2012 23:28

Tak a do jakiego folderu mam dać tego patcha i potem regenerator?
dylek1987 Czwartek 08.10.2012 23:48

:omg: Po zainstalowaniu tego patcha na oryginalną wersję gry po wybraniu języka w grze wyskakuje mi bład:

Asserion failed!
Program:...
File:D:p4novafifa13mlrenderbasekit...truetype.cpp
Line: 3667

Expression: false

For information on how your program can cause an assertion
failure, see the Visual C++ documentation on asserts

(Press Retry to debug the application - JIT must be enabled).





Kto pomoże??
dylek1987 Czwartek 09.10.2012 01:03

Już sobie poradziłem. Tak jak pisaliście... Trzeba zregenerować pliki, z tym że File Master 12 nie chciał mi działać więc włączyłem Regenerator 13. Dzięki temu Fifa pięknie śmiga.

Dzięki za wrzutę.:respekt:
patryk.w Czwartek 09.10.2012 07:01

A którą opcją po angielsku trzeba zregenerować pliki ? Bo jeśli się nie mylę to jest ich około 8.
DANIU Czwartek 09.10.2012 09:24

cytuję, patryk.w;857188 napisał:A którą opcją po angielsku trzeba zregenerować pliki ? Bo jeśli się nie mylę to jest ich około 8.


pierwsza linijka która sie wysietla, juz pisałem.
DANIU Czwartek 09.10.2012 09:26

cytuję, perkusista30;857176 napisał:Tak a do jakiego folderu mam dać tego patcha i potem regenerator?


patch sam instaluje sie tam gdzie gra jest, a regenerator zainstaluj gdzie chcesz. on sam znajdzie grę i ją zregenerować jak go właczysz
bigu27 Czwartek 09.10.2012 14:43

Ja mam takie pytanie, czy jest możliwość aby umieścić pliki na serwerze , tak aby móc je wrzucić do folderu z grą a nie przez instalator dodawać. Nawet regenerator nie pomógł a FM12 mi nie działa. A i jeszcze jedno, jak poradzić sobie, gdyż nie mogę zmienić pozycji zawodnika i jak zmienić ilość rezerwowych?:)
BogaLaOnda Czwartek 09.10.2012 15:50

jezli wrzucisz je bezposrednio i tak musisz zregenerowac wiec to nic nie da :)
bigu27 Czwartek 09.10.2012 16:12

To jakiś pomysł co zrobić abym mógł miec patch, a co z tymi pozycjami, błąd fify i czy da sie coś z tym zrobić?
mr.wombat Czwartek 09.10.2012 16:25

witam, mam problem mianowicie patch sie instaluje kiedy przechodze do regeneratora wyskakuje mi taki blad :Exception EReadError in module fifas-win.exe at 0001a593. Stream read error. Wie ktos o co kaman? Potem wszystko do konca sie instaluje po jego wylaczeniu, ale gre wywala zaraz po wejsciu;/
DraG Czwartek 09.10.2012 16:30

cytuję, Denmark Mafia;857065 napisał:
Po trzecie Cracka do fify 13 nie ma i nie będzie wystarczy poczytać infa w necie.W tym roku EA zrobiła takie zabezpieczenia że w tej grze wszystko łączy się z servereami podobnie jak z diablo 3 zrobił blizzard i na cracka nie masz co liczyć złodzieju :D


Tak tylko chciałem zauważyć, że crack do FIFY jest i nawet ten patch na nim śmiga.

Sam oczywiście mam FIFE z Origina żeby nie było
mr.wombat Czwartek 09.10.2012 16:33

aha dodam jeszcze, ze kiedy wchodze do FILE Master i wybieram sciezke z FIFA 13 to wyskakuje mi jakis bląd... nie wiem o co tu chodzi i co zle robie, pokieruje ktos?
mr.wombat Czwartek 09.10.2012 16:41

kurrrrr.... no i tego boisko jest cale szare i nic nie widac,sorki za spam ale wkurzylem sie delikatnie
perkusista30 Czwartek 09.10.2012 17:29

u mnie też wszystko jest szare, nie działa mi to coś.
mr.wombat Czwartek 09.10.2012 17:36

no wlasnie niech mi chociaz ktos powie jak naprawic zeby mi fifa normalnie dzialala bo w domu bede dopiero na weekend, a tam zostala plyta i zeby przeinstalowac od nowa gre musze czekac, a boje sie dodatkowo czy jakies chwatsy po tym nie zostana i nie trzeba bedzie calego systemu odinstalowywac;/ pograc nie moge, podkusilo z tym patchem;/
Domino Czwartek 09.10.2012 18:27

@mr.wombat

Jakie chwasty, jakie przeinstalowywanie systemu?
Pisałem to już nie jednokrotnie, patch jest w instalatorze, dodaje samą grafikę do gry i nawet nic nie zmienia w bazie danych gry, więc to nie ma prawa nie działać.
Na "czystą" grę bez żadnych innych dodatków instalujemy T-Mobile Ekstraklasa Update do głównego folderu z grą, jakby ktoś się pytał. Do momentu aż instalator zakończy swoje działanie, nic nie ruszamy, nie przerywamy itd. Po instalacji watro zregenerować pliki, co by nie było dla pewności żadnych problemów. Są dwa sposoby. Instalujemy File Master 12, poprzez Browse wybieramy ścieżkę z zainstalowaną FIFĄ 13, następnie wybieramy Tools > Regenerate bh. Czekamy aż program zrobi swoje, wyłączamy go, odpalamy grę i działa. Drugą opcją jest regeneracja plików za pomocą nowo wypuszczonego programu już konkretnie do FIFY 13, mianowicie FIFA 13 Regenerator 3.0.

Jeżeli występują problemy z działaniem tych programów, to podkreślam po raz kolejny: aktualizujemy biblioteki NET Framework do najnowszej wersji, można zaktualizować DirectX, można spróbować uruchomić program jako administrator bądź w trybie zgodności z Win XP w przypadku używania Win7 i Vista.

Tyle w temacie. Na dwóch kompach instalowałem u siebie, plus poleciłem patch kumplowi, także bez problemów sobie poradził.
mr.wombat Czwartek 09.10.2012 18:36

Poprzez czystą gre rozumiesz także nie pobieranie aktualizacji Origina? Moze napisze Ci krok po kroku jak to robilem, sorry jesli wnerwiam, ale nie jestem za bardzo oblatany w tych tematach i moze po prostu popelnilem jakis blad.
1. sciagnalem i zainstalowalem TMEU tutaj obeszło sie bez zadnych problemow
2. po zakonczeniu instalacji wyskoczyl mi jakis program po wlosku zapewne ten regenerator nacisnalem jedynie przycisk GO po czym w polowie instalacji pojawil sie wskazywany przeze mnie wczesniej error : Exception EReadError in module fifas-win.exe at 0001a593. Stream read error.
3. Wszystko sie niby zainstalowalo itd. wszedlem do gry chce grac mecz szary ekran
4. odnosnie file master 12 kiedy wybieram w browse sciezke z gra wyskakuje mi blad z napisem ze jest jakis nieobslugiwany wyjatek;/
5. wszystkie aktualizacje mam na biezaco sciagane przez origina zreszta gra do dzisiaj dzialala mi bez zarzutu
mr.wombat Czwartek 09.10.2012 18:37

PS. narazie odinstalowalem gre i czekam az origin pobierze ja na nowo wtedy zainstaluje mam nadzieej, ze to szare boisko zniknie;/
matiszal95 Czwartek 09.10.2012 19:03

ja gdy instaluje dodatek na koncu wyskakuje mi sie instalacja sie nie powiodla bo nie zainstalowano jednago pliczku kit... i zebym zainstalowal od nowa robilem to i ciagle to samo. prosze o pomoc i z gory dzieki
witos1977 Czwartek 09.10.2012 19:05

Główny katalog z grą czyli fifa 13?
Jak tak zainstaluje to fifa mi się wyłącza
Jak zainstaluję do game to piszę np. Legia Warszawa, GKS Bełchatów, ale nie mam stroi ani herbów. Co mam zrobić??
Domino Czwartek 09.10.2012 22:31

@matiszal95

Dodatek jest za darmo, więc pobierz jeszcze raz, najprawdopodobniej źle Ci się pobrał, może nie w całości i stąd ten problem.

@witos

Przeczytaj mój post wyżej. Jak jest jakiś problem, koniecznie trzeba zregenerować pliki. Wyżej o tym już wspominałem. No i głównym katalogiem jest FIFA 13, ale wydaje mi się, że dodatek sam odnajduje ścieżkę do instalacji.
rangiz Czwartek 10.10.2012 08:40

Jak macie pirata to trzeba robić tym file masterem, czy jakoś, bo ten drugi program się pluje i wali błędami jak próbujecie później włączyć grę.
mr.wombat Czwartek 10.10.2012 12:53

Ja niestety musialem odpuscic sobie instalacje patcha... rozpieprzyl mi cala gre i konieczne bylo zainstalowanie jej od nowa, a szkoda bo chciałem sobie pograć Górnikiem, no cóż;)
luczka Czwartek 10.10.2012 15:26

Czy mógł by ktoś stworzyć tego samego patcha ale do fify 11?Uważam że w fife 11 gra więcej osób ponieważ ma lepszy gameplay.
BogaLaOnda Czwartek 10.10.2012 15:33

mi jeszcze zaden błąd nie wyskoczył wiec nie wiem naprawde w czym problem...
Rado prawdziwy Czwartek 10.10.2012 16:38

Słyszałem że zamierzacie wydać v2 tego patcha co będzie w nowej wersji waszego patcha słyszałem że zamierzacie dodać stadiony.
dmkey Czwartek 10.10.2012 20:43

Domino, zrobiłem dokładnie tak jak napisałeś i nadal nie działa... niby się regeneruje wszystko, potem odpalam grę i bez zmian...
Daniello Czwartek 11.10.2012 14:51

Wydaję mi się, że większość z Was źle instaluje dodatek.
Kiedy włącza się program instalacyjny, instaluje ok. Kiedy wyskakuje okienko, że instalacja ukończona MUSICIE CHWILĘ ODCZEKAĆ, aż włączą i wyłączą się okienka DOS-owe. Potem, po ich wyłączeniu dopiero klikacie "KONIEC" w oknie instalacji. Dlatego, może u Was stąd te błędy. Bo zanim się pojawią okienka DOS-owe mija około 3, 4 sekund i wtedy nic nie robimy. Klikamy "Koniec" dopiero jak te okienka się wyłączą całkowicie.

No i trzeba mieć przede wszystkim oryginał. Z piratem będą problemy, więc prosimy tutaj nie marudzić, że patch źle chodzi. U wszystkich testujących zanim wydany został patch, wszystko elegancko szło. Sam brałem udział w "składaniu" patch'a plik po pliku, wprowadzania do innych folderów. Było to czasochłonne i metodą prób i błędów. Więc proszę nie wkręcać wałków, że komuś nie działa jak ma pirata. Uczciwie się przyznać "Mam pirata i mi nie działa", a nie "Mam oryginał, ale mi nie działa". Sami siebie oszukujecie. A jeśli ktoś ma oryginał i mu czegoś brakuje, coś mu nie chodzi to wina nie leży w patchu tylko to, że coś po drodze musieliście zrobić źle. Innym chodzi, testującym w tym mi, chodzi elegancko... Wiele osób pobrało i sobie zachwala, więc zrobili tak jak ma to mieć miejsce. Gdyby patch był źle złożony to nikomu patch by poprawnie nie zadziałał. A z kilku tysięcy zaledwie parę osób ma problemy z instalacją lub poprawnym działaniem patcha.

Zastosujcie radę z pierwszego akapitu mojego posta. Może w większości to jest rozwiązanie wielu problemów, bo za szybko klikacie "Koniec" i instalacja nie jest dokończona.

Pozdrawiam
jaco14 Czwartek 11.10.2012 17:08

witam, zainstalowałem fife, wyskakuje mi błąd E0001. Zaktualizowałem sterowniki od karty graficznej i direxcta i dalej to samo. Nie wiem o co chodzi. Parametry:
-karta: GeForce 9800GT
-procesor: AMD Athlon 4x2.6
-4GB RAM
teco Czwartek 11.10.2012 17:19

cytuję, jaco14;857514 napisał:witam, zainstalowałem fife, wyskakuje mi błąd E0001. Zaktualizowałem sterowniki od karty graficznej i direxcta i dalej to samo. Nie wiem o co chodzi. Parametry:
-karta: GeForce 9800GT
-procesor: AMD Athlon 4x2.6
-4GB RAM


Musisz zmienić kartę graficzną Problem świadczący o niekompatybilnej karcie graficznej.
Domino Czwartek 11.10.2012 18:24

Taa, tylko że akurat GF9800GT znajduje się na liście kompatybilnych kart z grą FIFA 13.

@jaco14
Co do pojawiającego się błędu, może reinstall FIFY? Albo sterowniki do dupy, może źle zainstalowane, może nie dokładnie starych sterów się pozbyłeś? Poza tym, nowsze sterowniki nie zawsze muszą oznaczać lepsze. I gwoli ścisłości, nie wiem co ma Twój problem wspólnego z updatem ekstraklasy :]
jaco14 Czwartek 11.10.2012 20:13

@Domino
zauważyłem że są na tym forum ogarnięci ludzi i mi w jakiś sposób pomogą na innych forach nie mogłem tego oczekiwać, nie wiedziałem gdzie to napisać to napisałem tutaj ;)
i dzięki, spróbuje coś poszperać w tych sterownikach
robmell28 Czwartek 12.10.2012 00:39

Jakim cudem na zdjęciach jest stadion Lecha ??
Daniello Czwartek 12.10.2012 11:19

To nie stadion Lecha, tylko jego podobizna. Stadion występuje pod nazwą Sanderson Park. Można jednak uznać, że jest to jak najbardziej stadion Lecha Poznań, gdyż jest bardzo podobny.
robmell28 Czwartek 13.10.2012 00:12

czyli to jest stadion Lecha :P tylko troszkę zmieniony i nazwa tez inna bo licencji nie maja :P
robmell28 Czwartek 13.10.2012 00:15

czyli prawa nie złamali i bo mały szczegół jest zmieniony w tym stadionie i nazwy nie użyli to prawa nie złamali xD sprytne
entlik97 Czwartek 13.10.2012 15:03

Mam taki problem wgrałem sobie przyśpiewki do Fify 13 i w meczu prawie ich nie słychać są, strasznie cicho w ustawieniach mam ustawione głośność przyśpiewek na 100 %, może ktoś pomoże ???
robmell28 Czwartek 13.10.2012 19:57

ścisz trochę dźwięk komentatorów i reszty dźwięków
krzysioh1983 Czwartek 14.10.2012 15:08

Witam.
Czytam już 4 raz cały temat i widze że ludzie mają taki sam problem jak jak ja z tym błędem wyskakującym podczas regeneracji: Exception EReadError in module fifas-win.exe at 0001a593.
Ządne sposoby nie pomagają podane przez was. FM jakieś błędy wyskakują i nie można Regenerovania wykonać. A przez Regnerator 3.0 w/w błąd wyskakuje. Nie pomaga otwieranie jako Admin... ani w trybie zgodności z WinXP.
Jeden sposób działa. otóż trzeba w Regeneratorze wybrać linijkę numer 3: Si Elimineranno.......grafici editati. Wtedy działa ten patch ale do następnego wyłączenia i włączenia Origin. Potem wszystko się psuje. I znów to samo czyli szary ekran startowy.
Macie juz sposób jak to zrobić?? Gra oryginalna bez żadnych patchy innych. AJakie przyciski w Regeneratorze 3.0 macie zielone a które na czerwono??
Opeel Czwartek 14.10.2012 15:12

Witaj,
Spróbuj pobrać najnowszą wersję regeneratora i68 oznaczoną 3.0.2, która jest poprawiona. W downloadzie patch od dzisiaj już jest właśnie z tą wersją regeneratora. Na zielono powinny być: data0, data1, data3 i datax.
krzysioh1983 Czwartek 14.10.2012 15:59

Super działa wszystko. Wielkie dzięki. Ważna rzecz dla tych którzy mają problem z regeneratorem 3.0: pierwsza i najważniejsza sprawa - AKTUALIZACJA NET Framework!!! Ja to zrobilem bo w tym tkwił największy szkopuł. Druga sprawa mozna pobrać tak jak kolega Opeel poradził wersje Regeneratora 3.0.2. Za to wielkie dzięki za doradzenie. I trzecia sprwa: w regeneratorze na zielono włączone DATA0 , 1, 3 i X. Ja dodatkowo włączyłem: 2dHeads, FUTCards oraz Patches i Others. Bez tego po zregenerowaniu miałem tylko szary ekran bez flagi i stop. Powodzenia wszystkim patchowaniu a dla OPEELa wielkie dzięki jeszcze raz.
grzespb Czwartek 14.10.2012 16:31

Opeel
A powiedz mi czy będzie coś zrobione zeby przyśpiewki byly głośniejsze??
Opeel Czwartek 14.10.2012 16:46

Tutaj jest poradnik: http://www.soccergaming.com/forums/showthread.php?t=175533

Znaleźć tam możemy też same przyśpiewki dla polskiej ligi i wielu innych.
egon1003 Czwartek 15.10.2012 20:29

Co z trzecimi kompletami dla drużyn który takowy posiadają w rzeczywistości , np. granatowy dla Kolejorza ?:hmm:
siemalysy Czwartek 15.10.2012 20:33

Czy stroje alternatywne maja nazwiska zawodników na plecach? Patch wporzo:-) pzdr
entlik97 Czwartek 16.10.2012 16:14

Dlaczego na zdjęciach jest piłka z ekstraklasy i stadion Lecha a ja nie mam tych rzeczy w FIFIE ?
entlik97 Czwartek 16.10.2012 17:05

piłkę jednak mam:jupi: ale stadionu lecha nie mam
Domino Czwartek 16.10.2012 18:38

Na screenie to nie jest stadion Lecha, tylko bardzo podobny stadion stworzony przez programistów EA, było o tym pisane. W FIFIE na pewno go masz.
entlik97 Czwartek 16.10.2012 19:50

no rzeczywiście podobny, już ostatnie pytanie jak zrobić żeby przyśpiewki były słyszalne w grze ???
efilnikufesin Czwartek 18.10.2012 18:33

Nie wiem czy to jest związane z patchem,ale raz na jakiś czas przy próbie zmiany zawodnika wykonującego stały fragment ,gra się zawiesza i wywala do windowsa.Gram w trybie kariery.Napotkał ktoś taki problem?
entlik97 Czwartek 18.10.2012 19:52

Mi gra się nie zawiesza przy zamianie zawodnika wykonującego stały fragment, a masz FIFE oryginalną czy pirat ? i jeszcze pytanie jak zrobić aby przyśpiewki były słyszalne w grze !!!
Domino Czwartek 18.10.2012 19:59

@up

Na poprzedniej stronie Opeel dawał link do poradnika odnośnie przyśpiewek.
efilnikufesin Czwartek 18.10.2012 20:31

entlik97
Fifa oryginalna.
LukasoN Czwartek 19.10.2012 23:19

Kurde cieszyłem się do czasu, po wgraniu itd..
Włączam grę itd wszystko idzie pięknie gdy tylko ma pokazać się menu gry
fifa się zawiesza :|

Hmmm ?


oczywiście że nielegalna :trollface:
marcin1996 Czwartek 20.10.2012 21:38

mam problem. zeby zainstalowac fife 13 musialem usunac fife 12. gdy w tym patchu wlaczam regenerator kaze mi znalezc folder z fifa 12. co robic? czy fifa 12 jest do tego potrzebna? prosze o szybka odpowiedz
powal966 Czwartek 20.10.2012 22:32

Witam zainstalowałem patcha i właczam fife i na poczatku wszystko dobrze sie włacza a pozniej wszystko juz sie załadowało i sie zacina i nie moge wybrac czy pojdenyczy mecz czy kariere co zrobic??
Opeel Czwartek 21.10.2012 13:11

Na serwerze do pobrania jest najnowsza wersja patcha, która dodaje oficjalną piłkę Ekstraklasy, poprawia ilość zawodników rezerwowych w Ekstraklasie i w Pucharze Polski na 7. Oprócz tego dodane prawdziwe loga i koszulki kilku reprezentacji np. Brazylii, Rosji czy Wybrzeża Kości Słoniowej.

kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć kliknij, aby powiększyć
Denmark Mafia Czwartek 22.10.2012 19:44

LukasoN i powal966 to multikonto.
wOjtAs2395 Czwartek 24.10.2012 16:04

Mam Mały problem?? Oryginał. http://imageshack.us/f/805/fifablad.jpg/
Kordon96 Czwartek 24.10.2012 16:24

Ja mam ten sam problem co wojtas co mam zrobić pomóżcie.
Domino Czwartek 24.10.2012 17:57

Być może źle się pobrał patch. Spróbujcie pobrać jeszcze raz i zainstalować na nowo.
wOjtAs2395 Czwartek 24.10.2012 19:05

Pobrałem 2 razy i nadal ten sam błąd
Kordon96 Czwartek 24.10.2012 19:29

Niech ktos pomoze.
Marru Czwartek 26.10.2012 11:46

Mam dokładnie ten sam problem. Kilkukrotne pobieranie nie pomogło.

gamedatalocpol_pl.db error 21fc

Gra jest oryginalna, czysta zaraz po zainstalowaniu.
Kordon96 Czwartek 27.10.2012 07:12

No własnie ja mam tez ten problem gra orginał co mamy zrobic pomózcie!!!!!!!!!!
pawel1948 Czwartek 27.10.2012 16:53

Mam tak jak koledzy wyzej niestety. Z poprzednia wersja nie bylo zadnych problemow. Reinstalacja fify tez nic nie pomogla.
Domino Czwartek 27.10.2012 22:15

Opeel pisał, że na serwerze umieścił nową wersję patcha, jak widać jest jakiś drobny problem i musicie poczekać tylko i wyłącznie na niego.
marcin1996 Czwartek 27.10.2012 23:44

czy moze mi ktos w koncu odpowiedziec? to takie trudne? zaplacilem kase zeby to pobrac. moglby ktos wczesniej uprzedzic ze do tego potrzebna jest fifa 12. no chyba ze nie jest. odpowiedzcie wreszcie
Opeel Czwartek 28.10.2012 09:29

Pobrałem teraz z serwera i zainstalowało mi się bez problemów. Spróbujcie pobrać jeszcze raz i zainstalować na nowo, być może były jakieś chwilowe problemy z serwerem.

@Marcin1996 - Nie wiem o czym piszesz, ale za patcha nie trzeba płacić, ani nie jest potrzebna do niego FIFA 12 tylko FIFA 13 bo do niej przeznaczony właśnie jest patch.
pawel1948 Czwartek 28.10.2012 12:15

Wlasnie pobralem drugi raz i juz jest ok;)
marcin1996 Czwartek 28.10.2012 13:13

a po pobraniu i zainstalowaniu jak zrobic zeby dzialal?
Domino Czwartek 28.10.2012 15:05

@up

Naście razy opisywałem jak zainstalować żeby działało:

http://forum.fifaserwis.com/showpost.php?p=857254&postcount=72

Tylko zamiast File Master, polecam użycie nowego regeneratora do FIFY 13.
Giki Czwartek 29.10.2012 19:24

Witam. Od jakiegoś czasu nie grałem w FIFĘ 13. Czeka mnie na dniach zmiana dotychczasowego komputera. Stary po prostu już nie wytrzymuje codziennej pracy. Planowany mam komputer z 2GB RAMu. Wcześniej miałem 4. Mam pytanie, czy na 2GB FIFA 13 będzie chodziła płynnie? Z góry dziękuje za odpowiedź, pozdrawiam :)
Domino Czwartek 29.10.2012 22:36

@up

To nie jest chyba temat do takich rozmów, ale...
Nie tylko RAMem żyje człowiek. Kluczową rolę odegra tu karta graficzna i procesor. Nikt tu wróżką nie jest i ciężko cokolwiek powiedzieć, nawet jak mi podasz całą konfigurację komputera.
ryh Czwartek 01.11.2012 15:37

Witam. (jeśli post w złym dziale to przepraszam)mam problem z patchem T mobile Ekstraklasa. Gra oryginalna. gdy go zainstaluje to uruchamia sie regenerator i pisze ze mam podać folder z Fifą. Gdy podaje wyskakuje mi ze podałem zły i mam podać jeszce raz... gdy podam jeszce raz ten folder to wyskakuje mi czerwone okno z błedem po włosku ... Proszę o pomoc bo jestem bezradny.
Denmark Mafia Czwartek 02.11.2012 02:02

Proszę o pomoc bo jestem bezradny.


Nie jesteś bezradny tylko jesteś tak leniwy że nie chce ci się czytać innych postów.Ten regenerator jest skopany i tego patcha regeneruje się innym programem ale to juz opisałem w innym poscie ,znajdz se.
ryh Czwartek 02.11.2012 07:30

cytuję, Denmark Mafia;861343 napisał:Nie jesteś bezradny tylko jesteś tak leniwy że nie chce ci się czytać innych postów.Ten regenerator jest skopany i tego patcha regeneruje się innym programem ale to juz opisałem w innym poscie ,znajdz se.


Wiem to. Tyle tylko że żaden dosłownie żaden regenerator mi nie chce działać.. Nawet file Master nie działa mimo ze dodam odpowiednie wpisy do rejestru;/
Domino Czwartek 02.11.2012 19:40

A moje posty czytałeś? Bo też pisałem, co zrobić, gdy nie działa regenerator, i to w tym temacie.
ryh Czwartek 03.11.2012 21:47

cytuję, Domino;861538 napisał:A moje posty czytałeś? Bo też pisałem, co zrobić, gdy nie działa regenerator, i to w tym temacie.

Dziękuje bardzo ! dziala :jupi:
greg70 Czwartek 07.11.2012 22:18

wszystko pięknie śmiga, ale jest jedno ale... otóż podczas meczu stadion jest pusty, brak publiki, choć słychać głośny doping i przyśpiewki... nadmienie iż dokonałem regeneracji wg. powyższych wskazówek i zaaktualizowałem sterowniki karty graficznej...
Denmark Mafia Czwartek 08.11.2012 13:55

Konkurencja do swojego patcha dodała Camp nou i stadiony z euro 2012 co z tym faktem zrobicie?
Domino Czwartek 08.11.2012 20:57

@greg

Brak publiki w FIFIE to występował nawet bez patcha, a jest to związane z ustawieniem niskich detali. Jak ustawisz większe, to i publika będzie.

@Denmark

A co mamy z tym zrobić? Albo czy musimy coś z tym robić, przynajmniej w tym updacie dla Ekstraklasy? Nie zapominaj że w planach jest standardowo MPPL :]
greg70 Czwartek 09.11.2012 09:37

publika już jest :) zainstalowałem jeszcze raz fife 13 i patch i wszystko śmiga :) dzięki za wskazówki :) gra świetna, patch rónież :) a swoją drogą, to żenada, że od dwóch sezonów polska Ekstraklasa jest spie..... przez producentów! nie wiem , czyja to zasługa, czy wina, ale żenada!
greg70 Czwartek 09.11.2012 09:43

dla mnie ten patch jest super, a stadiony można sobie zmienić ręcznie. u mnie, jak narazie wszystko śmiga, wierze, że w dalszej części gry nie będzie jakiś miłych niespodzianek :) pozdrawiam i wielkie podziękowania dla wszystkich, którzy poświęcili swój bezcenny czas na zrobienie tego patcha, abyśmy mieli jeszcze większą przyjemność z gry :)
Drake Czwartek 10.11.2012 02:24

Dlaczego nie zrobili 1 ligi?
greg70 Czwartek 10.11.2012 15:38

drake, weż i zrób ! myślisz,że to tak hop hop i patch zrobiony? podejrzewam, że w przyszłosci będzie, tak jak to było w przypadku FIFA 12.
moim zdaniem, ludzie robią świetną robote z tymi patchami, ale co niektórym jeszcze mało.
pozdro dla normalnych :)
Drake Czwartek 10.11.2012 18:40

Dzięki za pozdrowienia. Jak zrobili 1 ligę w fifie 12 to 80% mają już gotowe, tylko uaktualnić składy itd. Powiedz mi jaki jest sens grać jak nie ma strefy spadkowej. Rozumiem, że jest to dosyć ciężka i żmudna praca, ale tych ludzi nikt do tego nie zmusza, robią to dla własnej satysfakcji.
Domino Czwartek 10.11.2012 21:04

Z tymi 80% nie przesadzaj. Nie ma tak, że jak zrobiony był MPPL do FIFY 12 z I ligą, to sobie ot tak bez problemów "wmontujemy" do FIFY 13. Cała masa nowych grafik do porobienia, stroje, bandy, miniface'y może nawet flagi, no i najważniejsze, baza danych z zawodnikami. Tego nie robi się w tydzień. Szczególnie jak pracuje nad bazą jedna osoba...
bubu Czwartek 27.12.2012 14:47

witam mam maly problem mam gdy gram w fife 13 na niskich wymaganiach to mi sietnie podzczas meczu mój komp toradeoon 5650 i amd phenom II X3 2.1 ghz 3 gb ram co moze byc przyczyna
UsernameFIFA Czwartek 29.12.2012 12:39

ale grasz w sieci czy jak??
bubu Czwartek 29.12.2012 17:41

gram kariere czy szybki mecze sie zacina jakby cos sie sciagało
bubu Czwartek 31.12.2012 20:30

gram 3 sezon polonia warszawa i mam pytanie czy idzie przejsc po koncu sezonu do innego klubu jak w fifa 12 bo gram 3 sezon i ciagle polonia
greg70 Czwartek 06.01.2013 19:26

Witam :) czy są jakieś newsy dotyczące patcha z 1 ligą ?
Pozdro
greg70 Czwartek 06.01.2013 19:32

Brak ofert trenerskich tak jak w FIFIE 12 to jedna z nielicznych wad, także częste czarne stroje sędziów.
Domino Czwartek 06.01.2013 21:30

A to mam rozumieć, że brak ofert to wina patcha? Jeśli już to samej gry :]
greg70 Czwartek 07.01.2013 17:25

Domino, czy ja napisałem, że to jest wina patcha???
Oczywiście, ze gry, tak samo jak napisałem, ze sędziowie zbyt często są na czarno :)
Domino Czwartek 07.01.2013 18:28

Napisałeś akurat komentarz pod newsem z patchem ekstraklasy, więc można wnioskować, że nie chodzi o grę, a właśnie o patcha ;)
greg70 Czwartek 07.01.2013 18:56

Domino, odniosłem się do wypowiedzi bubu. Można wywnioskować to z postu :)
Domino Czwartek 07.01.2013 19:10

Nie róbmy draki, choć w życiu bym się nie domyślił, że chodzi o wypowiedź bubu :] Napisałeś dwa posty pod rząd, więc dla mnie ten drugi był oderwany od całości, bo nie zacytowałeś jego posta, czy nie zrobiłeś klasycznego: @bubu, wtedy wiadomo, że piszesz do niego :P
greg70 Czwartek 07.01.2013 19:15

domino, myślę że masz problem z myśleniem :) przeczytaj jeszcze raz mój post pod wypowiedzią bubu :) masz jakieś kompleksy na punkcie tego patcha? Wrzuć na luz człowieku :)
bubu Czwartek 13.01.2013 14:01

czy z patchem czy bez fifa tak sie tnie
REKLAMA

OSTATNIO DODANE

FACEBOOK

CENTRUM PLIKÓW
NAJLEPSZE
NAJNOWSZE

Nazwa Pliku:

Gra: